برپایی ایستگاه صلواتی  به مناسبت ولادت امام زمان(عج) در بهشهر

حجت الاسلام بابایی از برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت ولادت امام زمان(عج) در بهشهر خبر داد و گفت: این ایستگاه به همت کانون و بسیج مداحان شهرستان بهشهر و آموزشگاه مداحی امام حسین(ع) در سالروز میلاد امام عصر(عج) برپا شد.

حجت‌الاسلام «سید محمد بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی به مناسبت میلاد امام زمان(عج) از برنامه های مهم هیات مذهبی و کانون مداحان در سال های گذشته بوده که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر افزود: یکی از راههای  ارتباط روحی با امام زمان(عج)، مهرورزى و محبّت است و برگزاری مناسبت ها و جشن ها و برپایی ایستگاه صلواتی یکی از راههای بیان ارادت و انس با اهل بیت(ع) است.

 

وی خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان بهشهر در تمامی مراسم ملی و اسلامی ازجمله ولادت و شهادت معصومین(ع) فعالیت‌های خوبی را انجام می‌دهند و در این راستا به مناسبت میلاد باسعادت امام مهدی(عج) کانون و بسیج مداحان شهرستان بهشهر و آموزشگاه مداحی امام حسین(ع)  با رعایت دستور العمل های بهداشتی ایستگاه صلواتی برقرار کردند و با پذیرایی کیک و شربت پذیرای مردم این شهرستان شدند.

حجت الاسلام بابایی گفت: همه ما عاشق و دلداده اهل بیت(ع) و امام زمان خود هستیم و لذا با توجه به اینکه دوستى وعشق امام زمان(عج) داراى برکات وآثارى است؛ باید در پاسداشت و تعمیق این دوستی ها تلاش شود و این محبت به امام عصر را در بین نسل جدید رواج دهیم.

 

وی یادآور شد: ماه شعبان، دروازه ورود به ماه مبارک رمضان است و با برپایی این جشن ها خود را برای ماه رمضان و مهمانی خدا آماده می کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهشهر بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های متعددی برای سال جاری در نظر داریم و براساس تأکیدات نماینده رهبر معظم انقلاب در آغاز سال و با توجه به شعار سال « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»  تمام تلاش خود را برای اجرای برنامه‌های متناسب با سال انجام می دهیم.

کد خبر 1041459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha