کرونا بر اقتصاد ورزش سایه افکند/نقش آفرینی جوانان در رفع مشکلات

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان گفت: گسترش ویروس کرونا بر اقتصاد و درآمد و فعالیت بخش های مختلف ورزشی استان سایه انداخته است.

سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به شرایط سخت کرونا در یک سال گذشته اظهارداشت: این وضع بر بخش های مختلف کشور از جمله ورزش سایه انداخت و خسارت های زیادی را بر انجام فعالیت های ورزشی و درآمدی این حوزه داشته است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان افزود: گسترش ویروس کرونا بر اقتصاد و درآمد و فعالیت بخش های مختلف ورزشی استان سایه انداخته که این موضوع چالش های زیادی را نیز برای مردم و همچنین سرمایه گذاران ایجاد کرده است.

 

وی با بیان اینکه با وجود شرایط کرونایی اما بسیاری از ورزشکاران فعالیت های خود را ادامه داده اند، تصریح کرد: در سال 1400 مسابقه بین المللی و المپیک را داریم که 25 سهمیه برای این استان پیش بینی شده و با توجه به سطح بالایی از ورزشکاران حرفه در این استان امکان حضور و موفقیت وجود دارد.

 

طباطبایی ادامه داد: برای حمایت از ورزشکاران فعالیت ها و طرح های حمایتی داشته ایم اما این دسته از اقدامات پاسخگو نبوده و با خاموشی کرونا در کشور امکان شروع مجدد فعالیت ها وجود خواهد داشت که امیدواریم روند روبه توسعه ای را در دوران پسا کرونا داشته باشیم.

 

وی یادآورشد: در یک سال گذشته بیش از 10 مقام ملی توسط ورزشکاران این استان کسب شده و این افتخارات پایدار خواهد ماند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه زیرساخت های ورزشی در این استان متناسب با ظرفیت ها نیست، خاطرنشان کرد: این استان در مقام 27 در بین 31 استان کشور از نظر امکانات، زیرساخت وو تجهیزات ورزشی قرار دارد که این موضوع باید تقویت شود.

 

*نقش آفرینی ورزشکاران و جوانان در رفع مشکلات دوران کرونا

 

وی خدمات انسان دوستانه جوانان و ورزشکاران استان اصفهان در چاره گشایی از مشکلات دوران کرونا را مهم برشمرد و اذعان داشت: در این دوران تهیه و توزیع بسته های حمایتی و معیشتی برای کمک به نیازمندان به صورت جدی دنبال و پیگیری می شد.

 

طباطبایی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی و ضدعفونی معابر و محل های عمومی از جمله اقدامات سازمان های مردم نهاد جوانان بود که در کنار دیگر اقدامات داوطلبانه و رزمایش همدلی انجام می دادند.

کد خبر 1041582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha