تولید نماهنگ «خورشید» در کانون «الزهرا (س)» جهرم

حضوری گفت: نماهنگ «خورشید» به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» و همزمان با میلاد مسعود امام عصر (عج)، تولید شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از ابتدای راه اندازی گروه رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تا کنون نماهنگ های زیبا در مناسبت های مختلف مذهبی و ملی تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم از تولید اثر زیبای «خورشید» به همت بچه های مسجد خبر داد و افزود: این اثر در وصف حضرت صاحب الزمان (عج) و همزمان با سالروز میلاد این امام همام با همخوانی بچه های مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» تولید شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تهیه کنندگی این اثر را «محمد حسین هنرمند» بر عهده داشته است، عنوان کرد: «محمدرضا سبوئی» به عنوان کارگردان و تصویربردار و «حامد جلیلی» آهنگ ساز این اثر بوده اند.

 

حضوری با اشاره به اینکه شعر این اثر را «محمد جواد الهی پور» سروده است، خاطرنشان کرد: میکس و مستر نماهنگ «خورشید» به همت «علی پارسامهر» و تک خوانان آن نیز «امیر حسین خدادادی» و «علیرضا اعظمی» بر عهده داشته اند.

 

وی به هم آوایی بچه های مسجد در تولید اثر «خورشید» اشاره کرد و گفت: این گروه سرود را «عارف حیدری»، «علی کارگر»، «محسن شیرزادی»، «محمد علی عباسیان»، «امیرحسین معصومی» و «امیر علی میرزایی» تشکیل می دادند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم با قدردانی از عوامل تولید کننده نماهنگ «خورشید»، اظهار کرد: این اثر در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» تهیه و تولید شده است.

 

حضوری در پایان گفت: این نماهنگ سرود در سالروز میلاد حضرت مهدی (عج) در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

کد خبر 1041714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha