۱۲ فروردین ماه، دموکراسی بزرگ در جهان بود

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: ۱۲ فروردین ماه، دموکراسی بزرگ مردم ایران در جهان بود و مردم با رأی ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که این نظام را قبول دارند.

حجت الاسلام « محمدصادق محمدی لایینی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: 12 فروردین ماه، روز بزرگ و تاریخی برای مردم ایران است که با گذر از رژیم سلطنتی و شاهنشاهی، اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران را تجربه می کردند.

 

امام جمعه نکا افزود: پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جزء نعمت های الهی است و روز 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران که مردم ما با رای آری به انقلاب و نظام مهر تایید بر انتخاب خود زدن هم از نعمت های الهی است.

 

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) تصریح کرد: به فرموده امام راحل، این روز یک ودیعه الهی است برای مردم و حفظ نظام از اوجب واجبات است.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: ملت ایران در طول بیش از 40 سال انقلاب، وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کردند و نشان دادند که در راه دفاع از ارزش های و آرمان های نظام ثابت قدم و وفادار هستند.

 

امام جمعه نکا افزود: مردم ایران در این روز با رای مثبت ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی ایران، پایه های نظام را در عرصه های بین المللی محکم و استوار کردند.

 

وی یادآور شد: پس از پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357، به دعوت امام خمینی (ره) همه‌پرسی حكومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای 10 و 11 فروردین 1358 در سراسر ایران برگزار شد و 98٫2 درصد واجدین شركت در همه‌پرسی با دادن رای «آری»، با برقراری نظام جمهوری اسلامی موافقت كردند و نشان دادند که خواهان این نظام هستند و همچنان هم بعد از 40 سال از انقلاب پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.

کد خبر 1041717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha