بخش خصوصی نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارد

پورمحمدی گفت: بخش خصوصی، تجار، بازرگانان و صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی، نقش بسیار مهم و خطیری در راستای تحقق شعار سال دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز در دیدار هیأت رئیسه اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به نقش مهم فعالان بخش خصوصی در اقتصاد کشور اظهار داشت: بخش خصوصی، تجار، بازرگانان و صاحبان واحدهای صنعتی و تولیدی، نقش بسیار مهم و خطیری در راستای تحقق شعار سال دارند.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید شاهد اشتغال ‌زایی بیشتر برای جوانان، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید و به خصوص افزایش صادرات و سرمایه‌ گذاری ها باشیم.

وی با بیان این‌که سال ۹۹، سال بسیار سختی برای دولت و بخش خصوصی بود، گفت: تشدید تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا‌، آثار زیادی بر اقتصاد کشور داشتند اما به ‌رغم‌ تمام مشکلات، شاخص‌های اقتصادی کشور و استان، مثبت است.

پورمحمدی از تلاش‌های فعالان بخش خصوصی استان در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی استان در سال گذشته هیچ نیروی کاری را تعدیل نکردند که این مردانگی آنها در تاریخ ثبت می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه تا آخرین روز مسئولیت به تعهدات خود در قبال‌ مردم عمل می‌کنیم، اظهار داشت: ریل ‌گذاری و تدوین نقشه راه توسعه و رفع موانع تولید از اولویت‌های مدیریت اجرایی استان در سال جاری است.

گفتی است، در این جلسه یونس ژائله، ابوالفتح ابراهیمی، سید یوسف حسینی، قاسم قویدل و سونیا اندیش به عنوان اعضای هیات رییسه و هیات نمایندگان اتاق تبریز به بیان دغدغه و دیدگاه های خود پرداختند.

کد خبر 1042486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha