اهدای ۲۰۰ بسته حمایتی توسط هیئت انصار باقرالعلوم در تبریز

هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز، همزمان با اعیاد شعبانیه و به مناسبت عید نوروز،۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی تهیه ودربین خانواده های آبرومند و نیازمند منطقه توزیع کردند.

«کریم جلیلیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درتبریز ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه، از اهدای ۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی توسط خادمین هیئت انصار،به مناسبت عید نوروز به خانواده های آبرومند و آسیب دیده از بیماری کرونا خبرداد.

مسئول هیئت ومکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز گفت: همزمان باعیدنوروز همه درتلاش هستیم تا شادمانی آغاز بهار را با عزیزانمان تقسیم کنیم.امسال نیز همچون سال های گذشته، هیئت انصار با هدف خدمت به اقشار نیازمند در زمینه های مختلف فعالیت می کند.

جلیلیان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری که درباره بحث معیشت بود،افزود: برهمین اساس و در راستای لبیک گویی به فرمایشات حضرت ایشان و در امتداد کمک های مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا و خانواده های آبرومندی که متضرر شده اند، همزمان با ایام نوروز اجرایی شد.

وی گفت: در این راستا جوانان هیئت با کمک خیرین،۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و توسط خادمین مکتب، چراغ خاموش در درب منازل این عزیزان توزیع کردند.

جلیلیان اقلام بسته های اهدایی را شامل برنج،ماکارونی، روغن، رب،کنسرو ماهی،قند،سیب زمینی و پیاز به ارزش هربسته ۲۵۰ هزار تومان عنوان واظهار کرد: دراین مرحله ازتوزیع کمک های مومنانه مبلغ ۵۰ میلیون تومان ازمحل کمک های خیرین هزینه شده است.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز همچنین افزود: به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت که میلاد این امام ذخیره عالم هستی‌ است و در روز ظهورش جهان به وجود او خواهد بالید و زمین، معطر به عدلش خواهد شد، ۲ هزار عدد ماسک بهداشتی رایگان به همراه پذیرایی در بین اهالی منطقه توزیع شد.

کد خبر 1041398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha