کشف ۲۴۰۰ کیلوگرم روغن خوراکی در شهرستان فردوس

صادقی گفت: ۲۴۰۰ کیلوگرم روغن مایع خوراکی خارج از شبکه توزیع در کارخانه ای واقع در شهرک صنعتی شهرستان فردوس کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی صادقی» امروز (۱۶ فروردین) از کشف ۲ هزار و ۴۰۰ کیلوگرم روغن مایع خوراکی خارج از شبکه توزیع رسمی در محل کارخانه ای واقع در شهرک صنعتی این شهرستان خبر داد و به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: ارزش ریالی اولیه کالاهای کشف شده ۲۸۰ میلیون و ۳۲۰ هزار و ۲۰۰ ریال بوده که متاسفانه جهت استفاده در تهیه خوراک طیور نگهداری می شده است.

 


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس ادامه داد: طبق بررسی های بعمل آمده و اظهارات متخلفین این روغن ها از یکی از شهرستان های اطراف خریداری و به این شهرستان حمل شده است.

 


صادقی اظهار کرد: طبق نظر قاضی تعزیرات حکومتی شهرستان و هماهنگی به عمل آمده این روغن‌های خوراکی کشف شده در سطح شهرستان فردوس و از طریق فروشگاه های معتبر بین شهروندان توزیع خواهد شد.

 


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از شهروندان عزیز درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی از قبیل احتکار، اختفاء و امتناع از عرضه، عرضه خارج از شبکه، کم فروشی، گرانفروشی، عدم صدور صورتحساب، عدم درج قیمت و نصب نرخنامه و... مراتب را به سامانه 124  این اداره اطلاع داده تا در اسرع وقت مورد پیگیری قرار گیرد.

 

 

 

 

کد خبر 1042853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha