ارائه خدمات نسخه های الکترونیک بیمه تامین اجتماعی  در ۲۵ بیمارستان گلستان

نصرتی گفت: خدمات نسخه های الکترونیک بیمه تامین اجتماعی در یک هزار و ۵۰۰ مرکز کلینیک و پاراکلینیک و ۲۵ بیمارستان گلستان ارائه می شود.

«احمد نصرتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از اسفند سال گذشته صدور دفترچه های بیمه تامین اجتماعی متوقف شده است و دیگر در مراکز ما دفترچه بیمه تامین اجتماعی جدیدی صادر نمی شود.

 

مدیرکل درمان تامین اجتماعی گلستان ادامه داد: با توجه به اینکه هم از نظر بهداشتی و هم از نظر هزینه ای تولید دفترچه های بیمه مقرون به صرفه نیست سازمان تامین اجتماعی تصمیم گرفت که از 21 اسفند سال گذشته تولید آن را متوقف کند.

 

نصرتی یادآور شد: بیمه شدگان تامین اجتماعی می تواند با جلد بیمه تامین اجتماعی که داری عکس و مشخصات باشد یا با کارت ملی  و یا شناسنامه به مراکز درمانی مراجعه کنند.

 

وی ابراز داشت: نسخه الکترونیک از چند سال گذشته شروع شده و سازمان تامین اجتماعی پیشرو در این امر است، در استان گلستان یک هزار و 500 مرکز کلینیکی و پاراکلینیکی و 25 بیمارستان قرار داد داریم و بیماران می تواند نسخه های خود را در این مرکز به صورت الکترونیکی داشته باشند.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان افزود: بیش از 95 درصد از نسخه های پزشکی در سراسر کشور به صورت نسخه الکترونیک تجویز شده و همچنین در داروخانه ها داروی مورد نیاز بیماران با نسخه الکترونیکی به دست بیماران رسیده است.

 

نصرتی یادآور شد: با اجرای این طرح از محل شفاف سازی صورت گرفته در سال دو هزار میلیارد تومان هزینه های درمان تامین اجتماعی کاهش پیدا کرده است.

 

کد خبر 1042943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha