توزیع بیش از ۲۳ هزار بسته معیشتی در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از تلاش داوطلبان این جمعیت در توزیع حدود ۲۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خبر داد.

«علی خدادادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مشکلات مضاعف اقتصادی بر جامعه ایجاد شده و این امر بر تعطیلی و یا کم رونق شدن بسیاری از کسب و کارها به ویژه برای اقشار کم درآمد و بی بضاعت تاثیرگذار بوده است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به خانواده های نیازمند، با مشارکت و حمایت خیرین و تلاش شبانه روزی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا در خوزستان تاکنون حدود ۲۳ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و پس از آماده سازی در بین گروه های هدف در سراسر استان توزیع شده است.

 

وی اضافه کرد: این بسته های معیشتی که با ارزش ریالی حدود ۵۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از ۲ محل حمایت های خیرین و اعتبارات جمعیت هلال احمر تهیه شده، پس از شناسایی از سوی خانه های هلال به دست خانواده های نیازمند و آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا رسید.

 

خدادادی ضمن تشکر از حسن اعتماد خیرین و نیکوکاران بشردوست و تقدیر از تلاش بی منت و خداپسندانه داوطلبان این جمعیت تصریح کرد: رساندن توان توانمندان به نیاز نیازمندان که یکی از رسالت های جمعیت هلال احمر است، بدون اعتماد، همدلی و همبستگی همگانی میسر نخواهد شد و حال که به لطف خداوند این اعتبار و سرمایه اجتماعی وجود دارد و مردم خوزستان به فرزندان خود در جمعیت هلال احمر اعتماد کرده اند لازم است تا با تلاش بیشتر سهم بیستری در رفع محرومیت ها و رسیدگی به نیازمندان ایفا کنیم.

 

کد خبر 1043059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha