هزینه درامر به معروف و نهی از منکر سرمایه‌گذاری معنوی است

حجت‌الاسلام دیباجی با اشاره به بی تفاوتی امروزجامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر گفت: هزینه در این حوزه نوعی سرمایه‌گذاری معنوی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان ، حجت‌الاسلام «سیدمحسن حسینی دیباجی» در دیدار با جمعی از مسئولان معاونت اجتماعی سپاه استان سمنان با تأکید براینکه توجه ویژه به  فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است گفت: چراکه این امر در کاهش بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی اثرگذار است.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید تقویت شود اضافه کرد: بی‌تفاوتی افراد نسبت به عمل به این فریضه آثار و پیامدهای منفی و جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

 

وی با ابراز تأسف بر اینکه جامعه نسبت به امر به معروف و نهي از منکر بي تفاوت شده است بیان کرد: هر چقدر در اين زمينه کار شود ، سرمايه گذاري است و نتيجه بسيار مناسبي دارد.

 

حجت‌الاسلام دیباجی روش مناسب براي امر به معروف و نهي از منکر را بسيار مهم دانست وافزود: بايد روش مناسب به آمران به معروف و ناهیان اموزش داده شود.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اینکه بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و راهکارهای عملی فرهنگی و اجتماعی برای اجرا و توجه اقشار مختلف مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار قرار گیرد اظهارداشت: اگر امر به معروف در جامعه به‌درستی عمل شود؛ بسیاری از آسیب‌ها و معضلات را دیگر شاهد نخواهیم بود و به عبارتی عمل به این فریضه آبادانی را به همراه دارد.

 

وی بر آموزش شیوه‌های صحیح و اثرگذار امر به معروف نیز تأکید کرد و گفت: باید از منکر شیوه‌های صحیح امر به معروف را فرا گیرند.

 

حجت‌الاسلام دیباجی همچنین بر پرورش و تربیت نیروی انسانی و در تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: توجه به این مهم در زمینه‌سازی شرایط ظهور امام زمان (عج) بسیار مهم است؛ بنابراین باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: جامعه بايد براي ظهور امام زمان (عج) مهيا شود  و تا جامعه مهيا و آمده نشود براي ظهور ايشان نمي توانند ظهور کنند و همه بايد در راستاي ساختن جامعه مناسب تلاش کنند.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامي براي زمينه سازي ظهور امام زمان(عج) ايجاد شده است و در راستاي جامعه سازي تمدن نوين اسلامي نيز در آينده شکل مي گيرد.

کد خبر 1043414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha