مسئولان در سایه وحدت و همدلی در تحقق شعار سال گام بردارند

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت تحقق شعار سال و حرکت به سمت پیشرفت تأکید کرد و گفت: در این راستا مسئولان باید با وحدت و همدلی در این زمینه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(17فروردین) در دیدار با اعضای شورای تأمین شهرستان ازنا که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به آغاز فعالیت ادارات و سازمان ها در سال جدید، مسئولین با تلاش، محبت، صمیمیت، همکاری و وحدت در مسیر تحقق شعار امسال گام بردارند، تا سال پربار و پربرکتی پیش رو داشته باشیم.

 

امام جمعه ازنا همدلی، هم افزایی، برادری و با هم بودن را لازمه خدمتگذاری به نظام و مردم دانست و افزود: اگر هر فردی در هرمجموعه ای که مسئولیت دارد، وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد، شاهد اصلاح تمامی امور در سطح شهرستان خواهیم شد.

 

حجت الاسلام سپهوند خودداری از هرگونه حرکت ها، مواضع و رفتارهایی که موجب تنش و تفرقه و اختلاف در شهرستان می شود را مورد تأکید قرارداد و گفت: اگر از کمبودها و کاستی های به خاطر مسائل بزرگتر چشم پوشی کنیم این کشتی انقلاب با سرعت بیشتری به مسیرخود ادامه خواهد داد.

 

وی بر ضرورت تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: تحقق شعار سال لازمه حرکت به سمت پیشرفت و آبادانی است و در گام دوم انقلاب برای ادامه راه و مقابله با تحریم های دشمن باید شعار سال محقق شود.

کد خبر 1043451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha