ادامه فعالیت های جهادی مقابله با کرونا در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری

مظاهری گفت: در سال ۱۳۹۹ کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز شیوع کرونا به شیوه‌های مختلف در کنار مردم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش کردند که این اقدامات در سال جدید نیز ادامه دارد.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در سال 1399 کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری همزمان با آغاز شیوع کرونا به شیوه‌های مختلف در کنار مردم برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا تلاش کردند که این اقدامات در سال جدید نیز ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فعالیت های همه جانبه اعضای کانون های مساجد در نقاط مختلف استان و اجرای رزمایش های گسترده «مواسات، همدلی و کمک مومنانه» بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری بخشی از نیاز محرومان را تامین کردند.

 

وی ابراز کرد: این فعالیت ها در سال ۱۴۰۰ با برنامه ریزی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد برای دستگیری از نیازمندان ادامه دارد و جوانان مسجدی همواره محور فعالیت‌های اجتماعی و برنامه‌های فرهنگی خود را به منظور مقابله با بحران کرونا و کمک به اقشار آسیب دیده ادامه می دهند.

 

مظاهری گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با تهیه مواد ضدعفونی کننده به صورت مستمر محیط مسجد، کانون، محلات و مناطق مختلف را ضدعفونی و گندزدایی می‌ کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: سازماندهی نیروهای توانمند، جذب حمایت و مشارکت خیرین، مشارکت در طرح غربالگری، کمک به شبکه بهداشت و درمان، ضدعفونی و گندزدایی از خیابان‌ها، معابر، درب منازل مردم و در برخی موارد منازل مردم حاشیه شهرها از دیگر فعالیت ‌های فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای مقابله با ویروس کرونا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پویایی فعالیت‌های اعضای جوان و نوجوان کانون ‌های فرهنگی هنری مساجد در سامانه «بچه های مسجد» نشان از جهش برنامه‌ های جهادی و محتوایی در حوزه مختلف است.

 

کد خبر 1043626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha