جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت مجازی و از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت برپایی ویژه برنامه های قرآنی با توجه به شرایط کرونایی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت مجازی و از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی مسابقات قرآنی مدهامتان با توجه به شرایط کرونایی گفت: جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت مجازی و از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: در سال جاری متناسب با اهمیت برپایی مسابقات قرآنی مدهامتان این دوره از مسابقات به صورت مجازی در قالب رشته های اذان، مکبری، قرائت نماز، ترتیل، تحقیق، حفظ جزء ۳۰، قرائت تقلیدی، حفظ کل و نقاشی ویژه کودکان برگزار می شود. 

 

وی با اشاره به اهمیت تعطیل بردار نبودن فعالیت های قرآنی با توجه به شرایط کرونایی بیان کرد: مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۳۱ ماه جاری با مراجعه به سامانه بچه های مسجد امکان پذیر است.

 

وی اظهار کرد: این جشنواره قرآنی در رشته قرائت نماز، نقاشی آیات ویژه خواهران و برادران در گروه سنی هفت تا ۱۶ سال است و در رشته مکبری ویژه برادران در مقطع سنی زیر هفت و هفت تا ۱۶ سال همچنین رشته اذان نیز در گروه سنی هفت تا ۱۶ سال برگزار می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: شرایط کلی جشنواره قرآنی مدهامتان به صورت کلی در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است و علاقمندان با مراجعه به این سامانه در این دوره از جشنواره می توانند شرکت کنند. 

 

کد خبر 1043643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha