۱۵۵ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای نهبندان نام نویسی کردند

فرماندار نهبندان گفت: تا پایان روز چهارم نام نویسی داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای نهبندان، ۱۵۵ نفر نام نویسی کردند.

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: در پایان روز ثبت نام کاندیداهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا و عشایر تعداد 155 نفر به صورت نهایی ثبت نام کرده اند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای نهبندان نسبت به دوره گذشته از استقبال بیشتری برخوردار است، افزود: همچنین ثبت نام تعداد 13 داوطلب به روش غیر حضوری هنوز نهایی نشده است.

 

بیکی از برگزاری ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در 101 روستای شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در مجموع در شهرستان نهبندان به 307 عضو شورا نیاز داریم.

 

وی با بیان اینکه 25 درصد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای نهبندان روش غیر حضوری را برای ثبت نام انتخاب کرده اند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا از کاندیداهای انتخاباتی انتظار داریم از سه روش اپلیکیشن موبایلی، کامپیوتر شخصی و حضور در دفاتر پیشخوان دولت برای ثبت نام در انتخابات استفاده کنند.

 

فرماندار نهبندان در ادامه از افراد دغدغه مند و توانمند در روستاهای شهرستان نهبندان دعوت کرد تا در رقابت ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها شرکت کنند.

 

بیکی با بیان اینکه فردا جمعه (20 فروردین) هم عدم سوء پیشینه در شهرستان نهبندان برای داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا صادر خواهد شد، مطرح کرد: انتظار است کاندیداها ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

 

گفتنی است داوطلبان انتخاباتی می توانند برای عضویت در انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه (۲۲ فروردین) نام‌نویسی داشته باشند.

کد خبر 1044134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha