عملیات اجرایی احداث پروژه بیمارستان طبس آغاز شد

عملیات اجرایی طرح توسعه بیمارستان شهید سید مصطفی خمینی طبس با حضور معاون وزیر بهداشت با اعتبار اولیه ۴۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با سفر «جان بابایی» معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با حضور «ملانوری» استاندار خراسان جنوبی، پروژه احداث ساختمان بیمارستان طبس وارد فاز اجرا شد.


تفاهم نامه احداث این بیمارستان با اعلام آمادگی شستا و شرکت زغال سنگ پروده طبس، ۱۷ فروردين و در جریان دیدار استاندار و نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای با معاون وزیر بهداشت به امضا رسید.


ساختمان این بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابه با زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع در چهار طبقه احداث خواهد شد. بخشی از هزینه های ساخت این بیمارستان را شرکت زغال سنگ پروده طبس در قالب مسئولیت‌های اجتماعی تأمین می کند.


تکمیل و تجهیز بیمارستان و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آن نیز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می شود.


نماینده مردم شهرستان های فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، جمعی از مدیران کل ستادی استانداری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی، مدیران کل دستگاه های اجرایی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان طبس نیز این مراسم را همراهی کردند.

 

 

 

کد خبر 1044634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha