مساجد زنجان میزبان پویش«سفره ای به وسعت ایران» در ماه مبارک رمضان است

پویش«سفره ای به وسعت ایران» به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت کانون های خدمت رضوی که در مساجد استان زنجان فعالیت می کنند، اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، کانون های خدمت رضوی با هدف دستگیری از نیازمندان در مساجد تشکیل شدند و پس از شیوع ویروس کرونا این کانون ها، در کنار دیگر ارکان مسجد به همدلی و مواسات با آسیب دیدگان رضوی پرداختند.

 

در همین راستا و همزمان با ماه مبارک رمضان پویش«سفره ای به وسعت ایران» به همت خادمیاران کانون رضوی در مساجد زنجان اجرا می شود.

 

این پویش به منظور تهیه بسته ارزاق و توزیع در بین محرومین و مستمندان با استفاده از ظرفیت کانون‌های خدمت رضوی و خادمیاران استان برگزار می‌شود.

 

ممنوعیت سفرهای زیارتی در این دوران، فرصتی برای عاشقان امام رضا(ع) فراهم کرده تا با اهداء نذورات و مشارکت در تامین بسته‌های ارزاق، ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان داده و از ثواب معنوی اطعام ماه مبارک رمضان و نگاه ویژه امام رضا (ع) بهره‌مند شوند.

 

توزیع مشترک بسته‌های متبرک ارزاق در چهار تاریخ اول، پانزدهم، بیست و یکم و بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با مشارکت گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری انجام می شود.

 

هر خادمیار رضوی در قالب تهیه ۸ سبد کالایی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان به نیت علی ابن موسی الرضا(ع) با مشارکت خانواده در پویش سفره ای به وسعت ایران اسلامی مشارکت می کند.

 

برهمین اساس خادمیاران و یاوران می توانند سبد های کالایی تهیه شده را به نیازمندان فامیل و آشنای مورد نیاز خود اهداء و لیست اسامی و کد ملی را طی لیستی در اختیار کانون های ذکر شده قرار داده و در صفحه شخصی خود به عنوان فعالیت خادمیاری ثبت و گزارش کنند.

 

کد خبر 1044671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha