سیر صعودی ابتلا به کرونا در لرستان/ آمار مبتلایان از مرز ۸۶ هزار نفر گذشت

کوشکی با اشاره به اهمیت همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: تاکنون ۸۶ هزار و ۹۸ لرستانی به بیماری کرونا مبتلا شده اند.

« مریم کوشکی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اعلام جدیدترین وضعیت ابتلا و فوت ناشی از کووید 19 در استان، گفت: طی 24 ساعت گذشته  962 بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در استان شناسایی شد و هشت نفر در استان لرستان به دلیل ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با «بیماری کووید ۱۹» دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: تاکنون 282 هزار و 897 بنمونه آزمایش از افراد مشکوک و بیمار کرونایی به آزمایشگاه های مرجع ارسال شده است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون به  تعداد 278 هزار و 379 مورد جواب داده شده است، افزود: تعداد 192 هزار و 260 مورد منفی اعلام شده است.

 

کوشکی افزود: تاکنون جواب آزمایش تعداد 86 هزار و 98 نفر مثبت اعلام شده است و همچنین از تاکنون یک هزار و 441نفر در پی ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس، مراقبت جدی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است.
 

کوشکی اظهار کرد:  بنا بر اعلام ستاد مدیریت بیماری کرونا؛ کلیه شهرهای لرستان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.
 

کد خبر 1044801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha