آمادگی کانون های مساجد برای توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان

مظاهری از آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی بین نیازمندان خبر داد و گفت: این بسته های گوشت قربانی با مساعدت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم و تهیه شده است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت متبرک قربانی در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بسته های گوشت قربانی با مساعدت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و مشارکت موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم و تهیه شده است.

 

وی ابراز کرد: این بسته های کوشت یک و نیم کیلویی بین نیازمندانی که از قبلا توسط اعضای کانون های مساجد شناسایی شده اند توزبع می شود.

 

مظاهری تصریح کرد: حمایت از خانواده‌های نیازمند، ترویج فرهنگ نوع دوستی، توسعه و مشارکت حداکثری خیرین به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از اهداف اجرای پنجمین مرحله از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی بین نیازمندان است.

 

وی ضمن قدردانی از اقدام خیرخواهانه و پسندیده موسسه حضرت خدیجه (س) نسبت به دستگیری از نیازمندان عنوان کرد: اجرای این اقدام در استان چهارمحال و بختیاری تاکنون توانسته است بارقه های امید را بین نیازمندان افزایش داده و بازخورد اجرای این طرح از طریق پیامک های ارسالی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و مصاحبه های مرتبط بر این موضوع صحه گذاشته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پنجمین مرحله از توزیع 1200 بسته گوشت متبرک قربانی در ماه شعبانیه صورت می گیرد و مراحل بعد در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

کد خبر 1045056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha