فعالیت‌های قرآنی ماه رمضان کانون زینبیه نکا   در قالب فضای مجازی برگزار می شود

باقری گفت: فعالیت‌های قرآنی ماه رمضان کانون زینبیه نکا در قالب فضای مجازی برگزار می شود تا همگان بتوانند از این بستر معنوی در این ماه مبارک استفاده کنند.

«محمدعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ماه رمضان ماه خودسازی است و باید تلاش شود تا بهترین بهره مناسب از این ماه گرفته شود.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا افزود: برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در کانون‌ مسجد زینبیه نکا منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود و تلاش داریم تا از بستر فضای مجازی بیشتر از قبل استفاده شود.

 

وی با اشاره به اینکه حفظ جان انسان مساله ای مهم است که در روایات نیز به آن اشاره شده است، خاطر نشان کرد: در دوران کرونا همه تلاش ما برای افزایش سلامت مردم جامعه بوده است و اکنون هم براساس قوانین و مقررات ستاد کرونا در ماه رمضان برنامه ها اجرا می شود.

 

باقری گفت: فعالیت‌های قرآنی ماه رمضان کانون مساجد در قالب فضای مجازی برگزار می شود تا همگان بتوانند از این بستر معنوی در این ماه مبارک استفاده کنند.

 

وی افزود: در حال حاضر کرونا در کشور بار دیگر اوج گرفته است و فعالیت‌های حضوری در مساجد تعطیل است اما برنامه های ماه رمضان در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون زینبیه نکا یادآور شد: تداوم فعالیت های قرآنی و دینی ماه رمضان در بستر فضای مجازی از برنامه های مهمی است که با استفاده از توانجوانان انجام می شود تا همچون همیشه در اجرای برنامه های قرآنی و دینی رمضان ثابت قدم باشیم.

کد خبر 1045368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha