توزیع ۸ هزار بسته معیشتی همزمان با ماه مبارک رمضان در رشت

قاسمی از توزیع بیش از هشت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهر رشت خبر داد و گفت: همچنین سه سری جهیزیه از سوی مقام معظم رهبری به نوعروسان کم برخوردار این شهر اهدا شد.

«اکبر قاسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به ادامه طرح کمک‌های مومنانه و پویش مواسات و همدلی مورد نظر مقام معظم رهبری، اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از هشت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند به ویژه خانواده‌های حاشیه شهر توزیع می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت همچنین به اهدا سه سری جهیزیه به سه نوعروس کم برخوردار شهر رشت اشاره و تصریح کرد: این کمک‌ها از طرف مقام معظم رهبری ارسال و توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه در مرحله نخست اجرای این طرح، امروز یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، افزود: هر یک از این بسته‌ها به ارزش ۲۰۰ هزار تومان است و مجموعا ۳۰۰ میلیون تومان برای آنها هزینه شده است.

 

به گفته قاسمی، برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه و ... از جمله محتویات بسته معیشتی توزیع شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت خاطرنشان کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان به تدریج همه هشت هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بین خانوارهای آسیب دیده از ویروس کرونا در مرکز استان توزیع می‌شود.

 

وی به طرح مواسات، همدلی و کمک‌های مومنانه طی سال گذشته اشاره و تاکید کرد: از سال گذشته تاکنون، ۳۷ هزار بسته معیشتی با کمک خیران و هماهنگی هیات امناء مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان رشت بین نیازمندان توزیع شده است.

 

قاسمی اذعان کرد: این توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح محله محور «شناسایی خیران و نیازمندان آسیب دیده از کرونا» به ارزش هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در مرکز استان توزیع شد و این روند تا پایان شیوع کرونا ادامه می‌یابد.

کد خبر 1045744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha