تمدید ثبت نام عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت

کاویانی از تمدید ثبت نام کاندیداتوری عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا ۲۸ فروردین ماه خبر داد و گفت: تنها مشمولان شیوه غیرمستقیم می توانند در این انتخابات شرکت کنند.

«محسن کاویانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص انتخابات هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت اظهار کرد: در اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست جمهوری و با هدف تکمیل فرآیند آزادسازی سهام عدالت مشمولان شیوه غیرمستقیم و همچنین مصوبه شورای عالی بورس مبنی بر برگزاری مجمع عمومی به طور فوق العاده، مقرر شد فرصت زمانی ثبت نام کاندیداتوری عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا روز شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ تمدید شود.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خوزستان ادامه داد: ثبت نام نامزدهای هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در سامانه ستان به آدرس setan.seo.ir است.

 

وی با اشاره به شرایط ثبت نام تصریح کرد: داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی، توانایی و آشنایی به بازار سرمایه و تجربه کافی در امر شرکت داری از شرایط ثبت نام است.

 

کاویانی اضافه کرد: تمامی مدارک باید به صورت کامل و بدون نقص در سامانه مذکور بارگذاری و ارسال تا ترتیب اثر داده شوند.

 

وی با تاکید براینکه نحوه امتیازدهی به واجدین شرایط در اجرای دستورالعمل تایید صلاحیت حرفه ای خواهد بود که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بازگذاری شده است عنوان کرد: تنها مشمولان شیوه غیرمستقیم می توانند در این انتخابات شرکت کنند و رای گیری به صورت الکترونیکی است که زمان و آدرس آن متعاقباً اعلام می شود.

 

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خوزستان در پایان بیان کرد: از علاقه مندان به رشد و توسعه استان دعوت می شود تا نسبت به کاندیداتوری در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت، اقدام کنند.

 

کد خبر 1046101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha