۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۶۲ میلیون تومان بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد

آرمان گفت: در قالب طرح مواسات و همدلی ۷۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۶۲ میلیون تومان بین نیازمندان صومعه‌سرا توزیع شد.

«جهانبخش آرمان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تبریک حلول ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مواسات و همدلی و به مناسبت ماه مبارک رمضان 750 بسته معیشتی به ارزش 262 میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه این بسته‌ها به همت سپاه و با همراهی پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی تهیه شده است افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان باز هم بسته‌های معیشتی به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود.

 

وی گفت: از تمامی خیران که در این سمت حرکت می‌کنند خواستاریم که در آغاز ماه مبارک رمضان سبد انفاق را جدی بگیرند و به کمک خانواده‌های نیازمند بشتابند تا بخشی از مشکلات آنها حل شود.

 

آرمان تصریح کرد: همچنین سه سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی به ارزش ١۵٠میلیون تومان به نوعروسان این شهرستان اهدا شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا بیان کرد: تمام جهیزیه‌ها تولید داخلی هستند که این کار در راستای کمک به تولید و ایجاد اشتغال پایدار و تشکیل زندگی خانواده‌ها از تولیدات ایرانی انتخاب شده‌اند.

 

وی اظهار کرد: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، تلاش برای رفع محرومیت‌ها و فراهم کردن زندگی برای جوانان از اهداف سپاه پاسداران برای خدمت به محرومین است.

 

آرمان خاطرنشان کرد: صدمات مالی ناشی از شیوع کرونا اقشار مستضعف را تحت تأثیر قرار داده و سپاه با تمام ظرفیت‌های خود به‌دنبال کاهش این آسیب‌ها و حمایت از اقشار محروم جامعه است.

 

کد خبر 1046356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha