اختصاص ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای مسکن مددجویان گلستانی در سال گذشته

بابایی گفت: ۳۶ میلیارد تومان اعتبار برای تامین مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در سال گذشته اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، «عیسی بابایی» گفت: این نهاد در سال گذشته با اعتباری معادل ۳۶ میلیارد و یکصد میلیون تومان، سه هزار و 791 خدمت مسکن به مددجویان تحت حمایت ارائه کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان تامین سرپناه مناسب را مهمترین دغدغه و ضروری ترین نیاز مددجوبان این نهاد دانست و افزود: خدمات کمیته امداد به مددجویان با رویکرد توانمند سازی و بر اساس نیازسنجی های انجام شده صورت می پذیرد که تامین مسکن نیز یکی از اصلی ترین و پر هزینه ترین نیازهای ضروری خانواده هاست.

 

وی با اشاره به ارائه سه هزار و 450 خدمت مسکن اظهارداشت: تعمیر یک هزار و 149 واحد مسکونی با اعتبار۷ میلیارد و ۶۶۸ میلیون تومان، ۱۳۷ مورد کمک به تکمیل مسکن مددجویان، با اعتبار ۹۷۰ میلیون تومان، ۷۹۵مورد کمک به احداث و سرویس بهداشتی و حمام با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۱ میلیون تومان،۱۳۷ مورد کمک به عایق بام مسکن با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و یک هزار و 232 مورد کمک به لوله کشی گاز مسکن، از محل کمک های بلا عوض دولتی و کمیته امداد، تسهیلات قرض الحسنه و همچنین کمک های خیرین، مراکز نیکوکاری و حامیان ایتام به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد خبر 1047457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha