لبیک بچه های مسجد به رزمایش مواسات با توزیع کمک های مومنانه بین نیازمندان

غیاثی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم کمک مومنانه گفت: این برنامه ها برای کانون بچه های مسجد یک فرصت‌ است تا با کارهای خداپسندانه از آسیب دیدگان کرونایی و در ویژه در ماه مبارک رمضان حمایت کنند.

«طاهره غیاثی گندمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با همکاری ستاد کانون های مساجد فهمای استان تعداد ۴۷ بسته گوشت متبرک قربانی برای توزیع در اختیار کانون‌ امام علی (ع) گندمان قرار گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان گفت: بسته های گوشت متبرک قربانی با همکاری خیرین برنامه سمت خدا، موسسه حضرت خدیجه و آستان مقدس حضرت معصومه (ع) استان قم تهیه شده است.

 

وی ابراز کرد: فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) قبل از فرمان مقام معظم رهبری و آغاز رزمایش مواسات، کمک های مردمی را برای حمایت از آسیب دیدگان از کرونا در مسجد امام علی (ع) گندمان جمع آوری می کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مسجد امام علی (ع) شهر گندمان گفت: امیدواریم با جذب کمک های بیشتر مردمی خدمات رسانی به خانواده های کم درآمد و آسیب دیده از کرونا تداوم داشته باشد.

 

غیاثی گندمانی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم کمک مومنانه گفت: این برنامه ها برای کانون بچه های مسجد یک فرصت‌ است تا با کارهای خداپسندانه از آسیب دیدگان  کرونایی و در ویژه در  ماه مبارک رمضان حمایت کنند.

 

کد خبر 1047491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha