اعتبارات مسکن محرومان فاروج تشویقی گرفت

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان فاروج گفت: با تحقق جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات، مسکن محرومان تشویقی گرفت تا تعداد تسهیلات از ۳۰۰ به ۳۵۰ فقره برسد.

«وحید خاکپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: جذب 100 درصدی اعتبار اختصاص یافته برای مسکن محرومان در 300 واحد مسکونی، اسفندماه سال گذشته انجام و 50 فقره تسهیلات اختصاص یافته هم در دست انجام است.

 

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان فاروج افزود: شاخص مقاوم سازی برابر برنامه ششم باید به 70 درصد می رسید که شهرستان در رقم 55 درصد است و تا تحقق برنامه 15 درصد فاصله دارد.

 

خاکپور گفت: 15 میلیارد ریال از محل منابع تفاهم نامه سه جانبه استانداری، بنیاد مسکن و سازمان مدیریت برنامه و بودجه برای مسکن محرومان شهرستان اعتبار اختصاص یافته است.

 

وی افزود: در تسهیلات ویژه مسکن محرومان 500  میلیون ریال به صورت تسهیلات و 300  میلیون ریال هم به صورت بلاعوض به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

 

وی گفت: از سال 1384 با شروع طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی پنج هزار و 438 واحد مسکونی با پرداخت پنج هزار و 609 فقره تسهیلات در روستاهای شهرستان مقاوم سازی شده و  16 هزار و  588 نفر از این طرح برخوردار شدند.

کد خبر 1047675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha