برگزاری هفتمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی تا نمایشگاه عفاف و حجاب در گلستان

یازرلو برنامه های بخش مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سال جاری را تشریح کرد.

«رضا یازرلو» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در بخش مد و لباس برنامه هایی را برای سال جاری پیش بینی کرده است.

 

معاون هنری، سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: برگزاری هفتمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گلستان، نشست ها و کارگاه های آموزشی تخصصی با موضوعات مرتبط، نمایشگاه توانمندی تولیدی های استان، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، ثبت اساس نامه و تاسیس انجمن طراحان مد و لباس استان از جمله برنامه های سال جاری این معاونت در حوزه مد و لباس است.

 

وی ادامه داد: برگزاری جلسه کارگروه مد و لباس ایرانی اسلامی، تجمیع بانک اطلاعاتی هنرمندان  مد و لباس و برنامه ریزی برای تاسیس 5 مورد خانه مد در سطح استان از برنامه های پیش بینی شده در بخش مد و لباس است.

 

یازرلو با اشاره به فعالیت های سال 99 ارشاد گلستان در حوزه مد و لباس، گفت: برگزاری 4 نشست آموزشی تخصصی عفاف و حجاب، برگزاری ششمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گلستان و یکصد و سیزدهمین نمایشگاه فجر کشوری، برگزاری 18 جلسه توسط انجمن مد و لباس استان گلستان، صدور 17 مجوز خانه مد در استان و برگزاری 12 نشست و کارگاه آموزشی تخصصی  با موضوعات مرتبط به صورت مجازی از جمله فعالیت های حوزه مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در سال گذشته بود.

 

 

 

کد خبر 1048058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha