تامین بخشی از نیاز محرومان با توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی

بهاءلو گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مدرس به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک به فرامین رهبر انقلاب با تهیه و توزیع بسته های معیشتی بخشی از نیاز محرومان را تامین کردند.

«حمید بهاءلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مدرس به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای لبیک به فرامین رهبر انقلاب با تهیه و توزیع بسته های معیشتی بخشی از نیاز محرومان را تامین کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مدرس مسجد جامع روستای هوره در شهرستان سامان ادامه داد: فعالان این کانون از همان روزهای ابتدایی شیوع ویروس منحوس کرونا با ایجاد بسیج همدلی و تقویت روحیه نوع دوستی، مسجد را برای کمک به نیازمندان، مستضعفان و در راستای شکست کرونا به پایگاه جمع آوری کمک های مومنانه تبدیل کردند.

 

وی ابراز کرد: توزیع بسته های گوشت قربانی برای پنجمین مرحله است که برای توزیع تحویل این کانون قرار داده می شود.

 

بهاءلو گفت: این کمک های مومنانه با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فهمای استان و مشارکت و مساعدت خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) استان قم تهیه شده است.

 

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات انجام شده توسط کانون فرهنگی هنری شهید مدرس مسجد جامع روستای هوره در شهرستان سامان می توان به تهیه و توزیع بسته های معیشتی، توزیع نذر قربانی، توزیع بسته های گوشت متبرک، تهیه توزیع ماسک و دستکش یکبار مصرف و نصب بنر قدردانی و روحیه بخشی به کادر درمانی آباد‌ اشاره کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مدرس مسجد جامع روستای هوره در شهرستان سامان ادامه داد: هم اکنون اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مدرس روستای هوره در راستای فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش بزرگ مواسات و همدلی همچمنان در حال جمع آوری بسته های معیستی برای توزیع بین نیازمندان است.

 

کد خبر 1048300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha