۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع می شود

فولاد گفت: در پاسخ به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه مواسات و همدلی و ادامه دار بودن آن، همزمان با ماه مبارک رمضان در سومین گام رزمایش مواسات ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع می کند.

«محمدجواد فولاد» در حاشیه برگزاری سومین گام رزمایش مواسات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد بیان کرد: این بنیاد ازسال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر با 720 شعبه درسطح کشور فعالیت می کنند.

 

مدیرعامل بنیاد بین المللی خیریه آبشارعاطفه ها با بیان اینکه این رزمایش، سومین گام منطقه سه بنیاد بین المللی آبشار عاطفه هاست که 2000 بسته معیشتی توزیع می شود؛ افزود: در سال 99 شعبه خراسان رضوی با توجه به شیوع ویروس کرونا ، طی چهارده رزمایش 81 هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند استان توزیع کرد.

 

وی ادامه داد: در میلاد حضرت رضا(ع) و حضرت زینب، 500سری جهیزیه در 2نوبت  توزیع شده است .200سری جهیزیه نیز تقدیم به نیازمندان شهرستان ها خراسان شد. همچنین از دیگر اقدامات این بنیاد توزیع 5هزار چادر مشکی در راستای تبلیغ حجاب فاطمی در روز شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد حاج قاسم سلیمانی بوده است.


فولاد به چشم انداز 1400 اشاره کرد و گفت: تا میلاد امام حسن مجتبی (ع) بر اساس برنامه ریزی های انجام شده 10هزاربسته معیشتی در 4 مرحله  توزیع می شود. 5000 بسته در گام اول، 3000 بسته در گام دوم و امروز 2000 بسته بین نیازمندان توزیع می شود و در ادامه  40هزارغذای گرم بین محرومان شهرستان های مختلف استان تو.زیع می شود.

 

کد خبر 1048332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha