شبستان گلستان اخلاقمدارانه عمل کرد/ شبستان برمدار دین و مذهب باشد

قزوهی گفت: خبرگزاری شبستان در استان گلستان در امر اطلاع رسانی اخلاقمدارانه عمل کرده و امیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «یاسرقزوهی»، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان صبح امروز (چهارشنبه ۱ اردیبهشت) در نمایندگی خبرگزاری شبستان استان گلستان و به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان تاکید کرد: خبرگزاری شبستان جامع تر از دیگر رسانه ها به اخبار فرهنگی و مذهبی می پردازد و امیدواریم خبرگزاری شبستان بتواند بیش از گذشته مردم را با مسائل دینی آشنا کند.

 

قزوهی یادآور شد:  اخلاق مداری پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) باید مدنظر ما قرار بگیرد و خبرگزاری شبستان در استان گلستان اخلاقمدارانه عمل کرده و امیدواریم در این مسیر ثابت قدم باشد.

 

وی گفت: پیامبرمکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) خصوصیت هایی چون صداقت و راستگویی داشت و دینی که به جامعه عرضه کرد زیبایی و جلوه های خاصی داشت که باعث شد مردم از آن استقبال کنند و اسلام را بپذیرند، امروز باید جلوه های زیبای دین را به مردم بشناسانیم تا مردم از دین استقبال کنند و متاسفانه شاهد آن هستیم که تخریب نسبت به دین به ویژه از سوی دشمنان اسلام و در فضای مجازی بیشتر از گذشته شده است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گلستان تاکید کرد: باید به مسائل دینی اهتمام بیشتری شود.

 

قزوهی یادآور شد: از خبرگزاری شبستان انتظار داریم که برمدار دین و مذهب حرکت کند و اخبار را از دریچه مسائل سیاسی و حزبی پیگیری نکند و از سویی دیگر نیاز است که رسانه ها به فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام داشته باشند، امام حسین (علیه السلام) تا لحظه آخر شمر را امر به معروف و نهی از منکر می کرد و درصدد اصلاح دشمنان خود بود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1048354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha