حرکت رو به جلو ملت ایران بدون حضور تفکر آمریکایی/ پرشورترین انتخابات را پیش رو داریم

حجت الاسلام رضازاده حرکت رو به جلو ملت ایران را حرکتی بدون حضور آمریکایی و تفکر آمریکایی و منافقان و فتنه گران و...دانست و گفت: ان شاءالله پرشورترین انتخابات را پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ریگان، حجت الاسلام حبیب رضازاده، در خطبه اول نمازجمعه(3 اردیبهشت) گفت: قرآن از بین همه امتیازاتی که در ماه مبارک رمضان دارد، امتیاز نزول قرآن و در میان همه برجستگی ها، هدایت را بیان کرده است.

 

 

امام جمعه ریگان افزود: هدایتگری قرآن، گستره عظیم جامعه بشری را در بر می گیرد و فقط هم برای سعادت آخرت نیست که دنیا را هم تأمین می کند و کسانی که گمان می کنند قرآن به مسائل زندگی، سیاست، ارتزاق و حکومت کاری ندارد نتیجه این تفکر مهجور کردن قرآن در جامعه است.

 

 

وی با بیان اینکه اینها به بهانه جدایی دین از سیاست و یا به اصطلاح همان سکولار، حکومت را از قرآن سلب می کنند در حالیکه قرآن خود را از چالش سیاسی و اجتماعی کنار نمی کشد و از مقابله با طاغوت و مستکبران عالم اجتناب نکرده است؛ تأکید کرد: باید در قرآن تدبر کرد و یاد گرفت که قرآن با مسائل مختلف جامعه چگونه برخورد می کند.

 

 

امام جمعه ریگان خاطرنشان کرد: هدایتگری قرآن را زمانی می توان در زندگی بوجود آورد که باتقوا شد؛ تقوا در زندگی فردی و اجتماعی و...که وقتی تقوا بود، بیشتر و آسان تر می توان معارف قرآنی را پذیرفت.

 

 

وی در خطبه دوم نمازجمعه به مناسبت دهم ماه مبارک رمضان، سالروز رحلت حضرت خدیجه، دو ویژگی برتر آن حضرت را مورد اشاره قرار داد و گفت: نخست " اسلام آوردن" ایشان است در شرایطی که همه پیامبر را طرد می کردند و حتی به بچه ها یاد داده بودند به آن حضرت سنگ بزنند و دوم " بذل مال در راه اسلام" است.

 

 

 

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به 5 اردیبهشت، روز کار و کارگر اهمیت نان حلال را مورد تأکید قرار داد و با بیان اینکه جوان باید اهل کار و نه نشستن در خانه باشد که در روایات، کار کردن مانند جهاد فی سبیل الله است؛ افزود: اصحاب رسانه، روحانیت و فرهنگیان وظیفه سنگینی را احساس و این مسئله{کسب نان حلال} را نهادینه کنند.

 

 

وی همچنین با شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در 5 اردیبهشت هم اشاره و تصریح کرد: ابابیلی دیگر در تاریخ انقلاب اتفاق افتاد و واقعه طبس ضمن فراهم آوردن اتحاد و یکپارچگی بیشتر نیروهای  انقلاب، حقانیت انقلاب اسلامی را در جامعه بین المللی به اثبات رساند و اینکه می خواستند نظریه پیروزی فناوری بر ایمان اتفاق بیفتد را رد کرد و شن ها، ارتش خداوند شد و آنان را به درک واصل کرد.

 

 

امام جمعه ریگان اظهار کرد: قطار انقلاب، بعد از چهل سال هنوز در حرکت است و دشمن در جبهه هسته ای هم شکست خواهد خورد و نظام جمهوری اسلامی با سپاهیان و ارتش حزب اللهی و نیروی انتظامی با ایمان و مردم نجیب خود، حرکت رو به جلو دارد.

 

 

وی این حرکت رو به جلو را حرکتی بدون حضور آمریکایی و تفکر آمریکایی و منافقان و فتنه گران و دل نگران در عرصه انتخابات و بدون تزلزل و با قامتی استوار و سینه ستبر روبروی دشمن دانست که محکم به سمت حکومت عدل امام زمان حرکت می کند.

 

 

حجت الاسلام رضا زاده گفت: کسانی که به حکومت ولی فقیه دید منفی داشته و دل بسته آمریکا و دنبال ساواک هستند، از حرکت عظیم ملت شهید پرور ایران عقب افتاده  و اگر دنبال آمدن آمریکایی ها به کشور هستند، کور خواندند.

 

 

وی انتخابات پیش رو را از پرشورترین انتخابات پیش بینی و ابرازامیدواری کرد: مردم انتخاب اصلح داشته و یک جوان حزب اللهی که نه صرفاً سن او جوان باشد که تفکر جوان داشته باشد روی کار بیاورند که دولت حزب اللهی جوان جزو کلمات ولایت و مرجعیت است.

 

 

امام جمعه ریگان از دستگاه قضایی خواست با کسانی که علیه حکومت و ولایت حرکت کرده و در رسانه داخلی ایران و کانال های ایرانی خود را مخالف صددرصد معرفی می کند؛ برخورد کند و افزود: فضای مجازی منبع و ملجأ مطمئنی برای کسب اطلاعات صحیح نیست.

 

 

وی به آغاز غنی سازی 60 درصد اورانیوم و از سویی انفجار در تاسیسات موشکی اسراییل اشاره کرد و آن را نشان دهنده قدرت سپاه اسلام دانست و گفت: بترسید و بمیرید که 25 سال آینده را نمی بینید.

 

 

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به درپیش بودن سالروز میلاد امام مجتبی علیه السلام گفت: گرچه شرایط کرونا است اما با رعایت شیوه نامه ها و با جمعیت محدود یاد و نام غریب مدینه را در دل های تفتیده و به دور از اهل بیت زنده نگه داریم و شهر آذین بندی شود، بازار پرچم شادی بزنند، مساجد فعال شوند و فرهنگیان در اپلیکیشن شاد فعالیت کنند و هر کس به اندازه وسع و توان خود برای حضرت کار کند.

 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه مردم انتظار دارند مسئولین نسبت به جاده حادثه خیز نرماشیر- ریگان که دردناک ترین حادثه ها را دارد، اقدامی بکنند که دعای مردم بدرقه راه آنان خواهد بود.

 

کد خبر 1048905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha