راه اندازی ۱۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در کلاله

قربانی گفت: در ماه مبارک رمضان نسبت به راه اندازی ۱۵ آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در شهرستان کلاله اقدام کردیم و استقبال خوبی از اجرای این طرح شده است.

«عباسعلی قربانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در شهرستان کلاله امسال با توجه به شرایط کرونا برای ماه مبارک رمضان جلسات متعددی با خیران، دستگاه های اجرایی، هیئت امنای مساجد و تشکل های دینی و مذهبی، فرمانداری، سپاه و غیره برگزار کردیم.

 

رئیس کمیته امداد کلاله  ادامه داد: در ماه مبارک رمضان نسبت به راه اندازی 15 آشپزخانه طرح اطعام مهدوی در شهرستان کلاله اقدام کردیم و استقبال خوبی از اجرای این طرح شده است.

 

قربانی یادآور شد: پویش ایران همدل و اطعام معنوی با افطاری ساده و همچنین پویش  ایران مهربان با شعار هیچ یتمی در سال 1400 بدون حامی نباشد در حال اجرا هستیم.

 

وی افزود: برای اینکه خیران بتوانند در این طرح مشارکت کنند می توانند با ارسال عدد یک به سامانه 3000333317 و پرداخت ماهانه حداقل 10 هزار تومان حامی ایتام شوند و با ارسال عدد دو به این سامانه می توانند نسبت به کمک برای افطاری ساده اقدام کنند.

 

قربانی افزود: شماره حساب 6037997950028945 به منظور جمع آوری وجوهات شرعی و امانی کمیته امداد شهرستان پذیرای کمک های نقدی خیران است.

کد خبر 1048921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha