برگزاری هشتمین دوره مسابقات حفظ آیات موضوعی قرآن کریم توسط کانون شهید شاکری لارستان

اخوت از برگزاری هشتمین دوره غیرحضوری و رایگان حفظ ٣٠ آیه موضوعی قرآن کریم ویژه خواهران و برادران در ماه مبارک رمضان توسط کانون شهید شاکری لارستان خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با اشاره به تاریخچه برگزاری کلاس‌های قرآن و مسابقات کانون فرهنگی هنری شهید شاکری و کانون قرآن شهید نصیری‌لاری گفت: کانون فرهنگی و هنری شهید شاکری لارستان و کانون قرآن شهید نصیری‌لاری از دهه ۷۰ با انجام فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان مطرح بوده و به برگزاری جلسات قرآن و طرح‌هایی مانند «حی علی‌الصلاه» و محافل و مسابقات گوناگون قرآنی و فرهنگی مبادرت کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با بیان اینکه کانون قرآن شهید نصیری‌لاری از سال ۹۳ اقدام به برگزاری طرح غیرحضوری و رایگان حفظ آیات موضوعی قرآن کرده است، افزود: امسال هشتمین دوره غیرحضوری و رایگان حفظ ٣٠ آیه موضوعی قرآن کریم با محوریت سوره‌های « نحل» و «اسراء» ویژه خواهران و برادران در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: به نفرات برتر این مسابقات جوایزی به همراه گواهینامه اعطا می‌شود، به خانواده‌هایی که با حداقل سه عضو شرکت کنند نیز هدیه ویژه تعلق خواهد گرفت.

 

اخوت با بیان اینکه از نکات جالب توجه این طرح؛ مجازی، غیرحضوری و رایگان بودن آن است، تصریح کرد: با توجه به شرایط امروز جامعه و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و پایبندی به شعار «در خانه بمانیم»، این روش از محاسن ویژه‌ای برخوردار است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس با اشاره به چشم‌گیر بودن حضور افراد از سراسر کشور در سال‌های گذشته یادآور شد: در دوره‌های گذشته حدود سه هزار نفر از سراسر کشور در مسابقات حفظ آیات موضوعی قرآن کریم در لارستان شرکت کرده‌اند.

 

وی در پایان صحبت‌هایش گفت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جنوب فارس و اداره تبلیغات اسلامی لارستان، کانون فرهنگی هنری شهید اسماعیل شاکری لارستان و کانون قرآن شهید نصیری‌لاری را برای برگزاری هشتمین دوره این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

کد خبر 1048933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha