مردم نیازمند شب های قدر و دعا هستند/ پروتکل های اعلام شده رعایت شود

زینی وند با قدردانی از اینکه رعایت پروتکل ها در مکان های مذهبی خوب است؛ فراخوان و اطلاعیه دادن برای مراسم مذهبی را ممنوع اعلام و بیان کرد: باید با رعایت پروتکل های اعلام شده مراسم شب های قدر برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، علی زینی وند، شنبه(۴ اردیبهشت) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا میانگین رعایت پروتکل های بهداشتی در استان را خوب توصیف بر لزوم نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی در ادارات تأکید کرد.

 

 

استاندار کرمان با بیان اینکه وضعیت رعایت در مرکز استان بهتر و برخی شهرستان ها کمتر است که باید این وضعیت بهبود یابد؛ بیشترین درگیری با کرونا را مربوط به دورهمی ها و مراسم دانست و تأکید کرد: ورودی مناطق ییلاقی توسط فرمانداران مسدود شود.

 

 

وی به ویروس هندی که منجر به ایجاد وضعیتی وحشتناک و از هم پاشیدگی سیستم درمانی هند شده؛ اشاره و توصیه کرد: فرمانداران باید موارد را خیلی جدی بگیرند، زیرا موج هندی قطعی است و باید تلاش کنیم بیمارستان ها و کادر درمان نفسی بکشند لذا باید کار را محکم انجام بدهیم و فرمانداران کوتاه نیایند و اصلاً به فکر بازگشایی ها نباشند و به مردم توضیح بدهند که انتخاب بین مرگ و زندگی است.

 

 


زینی وند با تأکید بر اینکه باید پایان هفته ورودی همه اماکن گردشگری شهرهای قرمز مسدود و حضور در بوستان ها و پارک ها ممنوع شود؛ افطاری و سحری دادن را ممنوع و همچنین تشویق مردم به انجام مراسم شب های قدر در خانه را بهتر دانست و افزود: البته مردم به لحاظ روحی به مراسم شب های قدر و دعا نیاز دارند.

 

 

وی با قدردانی از اینکه رعایت پروتکل ها در مکان های مذهبی خوب است؛ فراخوان و اطلاعیه دادن برای مراسم مذهبی را ممنوع اعلام و بیان کرد: باید با رعایت پروتکل های اعلام شده مراسم شب های قدر برگزار شود.

 


استاندار کرمان خاطرنشان کرد: در شرایطی که مردم جان خود را از دست می دهند، حضور در پارک ها لازم نیست.

کد خبر 1049199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha