مومنانه های رمضانی راهی سفره های ۱۰هزار نیازمند مازندرانی شد

سردار مسلمی از توزیع۸۵ سری جهیزیه و ده هزار بسته معيشتي بین نیازمندان مازندران خبر داد و گفت: برای جهیزیه حدود ۷ و نیم میلیارد تومان و در حوزه بسته های معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان مجموعا ۵ میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۴اردیبهشت) در آئین نهضت کمک‌های مومنانه ویژه ماه رمضان ;i به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران و روز بسیج سازندگی با اهدای ۸۵ سری جهیزیه و توزیع ده هزار بسته معيشتي در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا سراسر استان به همت سپاه کربلا و با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور در قدمگاه شهداي مدافع حرم مازندران لشکر ویژه ۲۵ کربلا برگزار شد، اظهار کرد: به‌واسطه تلاش مجاهدانه مومنین، نهادها و ارگان‌های حمایتی، سال ۱۴۰۰ سالی بسیار خوبی برای ما بود چرا که کاری طوفنده و ارزشمند رقم خورد.

 

فرمانده سپاه کربلا افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ رزمایش کمک مومنانه در استان مازندران همچون سایر استان‌ها آغاز شد، به برکت هم‌افزایی و هم‌گرایی بین نهادها از جمله کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه و بسیج در ایام نوروز تا این لحظه کمک‌ها به ارزش ۲۸ میلیارد تومان جمع‌آوری و به دست نیازمندان واقعی رسید.

 

سردار مسلمی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های کمک مومنانه زمان‌شناسی است، تصریح کرد: به‌واسطه عید نوروز سعی کردیم محتوای بسته را با توجه به نیاز خانوارها؛ از جمله اضافه کردن، آجیل، شکلات و ...آماده کردیم، در ایام ماه مبارک رمضان نیز مواد پروتئینی را در بسته‌های معیشتی گنجاندیم.

 

وی گفت: امروز هم ما در این ماه پر خیر و برکت با کمک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی ۱۰ هزار بسته معیشتی را در سطح استان توزیع کردیم، همچنین ۲۷۳ سری جهیزیه را از عید ۱۴۰۰ تا به الان آماده کردیم تا به دست نیازمندان برسد امروز به‌طور نمادین ۸۵ سری جهیزیه در این مکان آماده شد.

 

سردار مسلمی یادآور شد: در مجموع در بخش جهیزیه حدود ۷ و نیم میلیارد تومان هزینه کردیم، در حوزه بسته های معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان مجموعا ۵ میلیارد تومان در این بخش هزینه شد.

وی تاکید کرد: اعتقادمان این است که هر جا که بتوانیم مشکلات مردم را حل کرده و در کنار نیازمندان باشیم بزرگ‌ترین ناامیدی را به دشمن القا کردیم، هدف دشمن سلب اعتماد مردم است، این نهادهای حمایتی فارغ از اینکه آرم خاصی روی بسته‌ها باشد همکاری کردند تا با حمایت از نیازمندان در مقابل استکبار جهانی بایستند.

 

سردار مسلمی در پایان اذعان کرد: یکی از اهدافی که در بحث تامبن جهیزیه برای نوعروسان دنبال می‌کردیم استفاده ار کالای ایرانی بود از این رو ۲۲ قلم کالا در هر سری جهیزیه گنجادیم تا همگام با شعار سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها پیش برویم تا تولید در کشور عزیزمان رونق پیدا کند.

کد خبر 1049350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha