مشارکت خیرین و نیکوکاران در پویش اطعام مهدوی قابل تقدیر است

مومنی گفت: مشارکت خیرین و نیکوکاران در راستای اجرای پویش اطعام مهدوی و همدلی با ایتام و محسنین قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» در این مراسم ضمن تقدیر از خیران و مردم استان مرکزی گفت: اطعام نیازمندان و رسیدگی به این عزیزان از دستورات دین مبین اسلام است که در ماه رمضان بیش از پیش به آن توجه می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه مردم استان مرکزی با همدلی و مشارکت در طرح اطعام مهدوی تبرک رضوی همچون سنوات گذشته خوش درخشیدند، افزود: با اجرای مرحله دوم توزیع کمک های مومنانه و اجرای رزمایش ملی بخشش ایرانیان و اطعام مهدوی، تعداد ۲۰۰بسته معیشتی توسط خیر و حامی امداد و حوزه علمیه به ایتام و محسنین کمیته امداد منطقه دو اهدا شد.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته در استان مرکزی ۱۸۶ هزار بسته معیشتی و ۳۷۶ هزار وعده غذایی گرم توسط خود مردم استان در بین نیازمندان توزیع شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران همواره یار و یاور امداد در راستای دستگیری از نیازمندان و محرومین هستند، اضافه کرد: امسال نیز تا کنون ۲۶ هزار بسته در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

توانمند سازی از مهمترین برنامه های امداد

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کمیته امداد در راستای توانمند سازی مددجویان گام های موثری برداشته است، گفت: توانمندسازی خانواده ها در بخش مسکن و اشتغال با بسترهای فرهنگی از برنامه های اصلی کمیته امداد است.

 

مومنی ادامه داد: کمیته امداد تنها به دنبال معیشت نیست؛ چرا با توانمند سازی مددجویان می تواند علاوه بر خروج آنان از چرخه حمایت گامی موثر در راستای تولید و اشتغال نیز بردارد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد:  ایجاد اشتغال برای ۹۰۰۰ خانوار از برنامه های کمیته امداد در سال جاری است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز نزدیک به ۱۰ هزار شغل پایدار برای خانواده های تحت حمایت ایجاد شده است، ادامه داد: ساخت سه هزار مسکن مددجویی  نیز با کمک استانداری و بنیاد مسکن شروع شده است.

کد خبر 1049624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha