کارگران ارکان اصلی تولید در کشور هستند

سردار بوعلی گفت: ارتقا و تعالی قشر کارگر باید در سال جاری مورد توجه ویژه قرار بگیرد زیرا کارگران ارکان اصلی تولید در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 5 اردیبهشت) در آئین گرامیداشت هفته کار و کارگر گفت: ارتقا و تعالی قشر کارگر باید در سال جاری مورد توجه ویژه قرار بگیرد زیرا گره گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: کارگران ارکان اصلی تولید در کشور هستند و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج صنعت و معدن فارس باید با شناسایی مشکلات تولید در استان به ارائه طرح های لازم به مسئولان و نمایندگان استان بپردازند.

وی اضافه کرد: سپاه فارس برای حل مشکلات قشر کارگر با تمام امکانات و ظرفیت های خود برای کمک به مسئولان آمادگی دارد و  در سال رفع موانع تولید باید تعالی قشر کارگر را با هدف هر چه بیشتر رونق اقتصادی، تولید و اشتغالزایی در استان فارس در اولویت قرار دهیم.

خاطر نشان می شود در این مراسم از پوستر هفته کار و کارگر و همچنین سه پوستر با موضوع گرامیداشت شهدای شاخص قشر کارگری شهیدان والا مقام ابوذر غواصی، محمد کلاته و عبدالحسین برونسی رونمایی شد.

کد خبر 1049696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha