همه گروه‌های شغلی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند

جهانگیری با اشاره به اینکه همه گروه‌های شغلی ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند گفت: عبور از این شرایط سخت تنها با همکاری اصناف و عموم مردم با مسئولان امکان‌پذیر است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، همه گروه‌های شغلی را ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست و اظهار کرد: در جهت قطع زنجیره ویروس کرونا در شهرستان اندیمشک، صاحبان اصناف و مشاغل باید دستورالعمل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت و از ماسک استفاده کنند.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه لازم است اصناف از ارائه خدمات به مشتریان بدون ماسک خودداری کنند افزود: اصنافی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند و سلامتی مردم را به خطر بیاندازند، برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.

 

وی با اشاره به اينکه در این وضعیت قرمز کرونایی، همکاری و تعامل میان اصناف با ستاد کرونا ضروری است اذعان کرد: عبور از این شرایط سخت تنها با همکاری اصناف و عموم مردم با مسئولان امکان‌پذیر است.

 

جهانگیری از تشدید نظارت بر روند اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی توسط بسیج، هلال احمر و مرکز بهداشت در شهرستان اندیمشک خبر داد و تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اصناف را در عرصه‌های مختلف به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

 

وی با بیان اینکه مردم اندیمشک تاکنون همکاری بسیار خوبی با ستاد کرونا داشته اند خاطر نشان کرد: همت، همدلی و همراهی مردم در جهت خارج شدن از این وضعیت، امری ضروری است.

 

کد خبر 1050864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha