در عرصه های سیاسی و اجتماعی حضور قرآنی داشته باشیم

حجت الاسلام نکونام بر حضور قرآنی در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی تأکید کرد و گفت: انتخابات ما به عنوان یک عرصه مهم سیاسی و اجتماعی باید قرآنی باشد و همه باید مروج مفاهیم قرآنی باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» شامگاه(سه شنبه 7 اردیبهشت) در محفل انس با قرآن کریم که با حضور جمعی از مردم و قرائت قاریان استانی و قاسم مقدمی قاری بین المللی کشورمان در مهدیه مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، گفت: ایام ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای ذخیره معنویت است و نباید بی بهره این ماه را به پایان برسانیم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه انفال، ذکر خداوند را موجب جلای قلب انسان دانست و افزود:  تلاوت قرآن کریم به عنوان عالی ترین ذکر باید موردتوجه باشد.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه قرائت قرآن موجب افزایش ایمان در انسان می شود، اظهار کرد: نباید فقط به قرائت و تلاوت قرآن بسنده کنیم بلکه قرآن باید در زندگی هایمان ساری و جاری باشد.

 

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه سیاست، خانه، بازار، اخلاق و رفتار ما باید هماهنگ با آیات قرآن کریم باشد، تصریح کرد: لازمه بالندگی ما جاری شدن قرآن در عرصه های مختلف زندگی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان بر حضور قرآنی در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی تأکید و خاطرنشان کرد: انتخابات ما به عنوان یک عرصه مهم سیاسی و اجتماعی باید قرآنی باشد و همه باید مروج مفاهیم قرآنی باشیم.

 

کد خبر 1051512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha