نماز طلب باران در دل طبیعت به همت فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) اقامه شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) گفت: نماز طلب باران به دلیل تشدید تنش آبی در استان در دل طبیعت روستای آزادلو با حضور امام جماعت مسجد، اهالی روستا و همت فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) اقامه شد.

«یعقوب کمالی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل گفت: نماز طلب باران به دلیل تشدید تنش آبی در استان در دل طبیعت روستای آزادلو با حضور امام جماعت مسجد، اهالی روستا و همت فعالان کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) اقامه شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: طبق هماهنگی که با اهالی روستا برای اقامه نماز طلب باران شده بود مشارکت بسیاری خوبی را شاهد بودیم.

 

وی افزود: از ابتدای امسال شاهد کاهش باران در منطقه هستیم و بر اساس اطلاعات کارشناسان این کم آبی در فصل تابستان نیز ادامه خواهد داشت و بر همین اساس تصمیم به برپایی نماز «طلب باران» شد.

 

کمالی خاطر نشان کرد: قرائت دعای فرج برای نابودی بیماری کرونا از دیگر بخش های این برنامه معنوی بود که با حضور امام جماعت مسجد صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام جعفر صادق (ع) یادآور شد: امیدواریم با استغاثه به درگاه خداوند متعال شاهد بارش های بهاری در منطقه برای افزایش محصولات کشاورزی باشیم.

 

کد خبر 1051668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha