ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه چند رسانه ای «وقف چشمه همیشه جاری» در همدان

حجت الاسلام زین العابدینی با بیان اینکه زمان مهلت در هفتمین جشنواره «وقف چشمه همیشه جاری» تا عید فطر تمدید شده است، گفت: تا کنون بیش از ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره چند رسانه ای وقف در استان همدان ارسال شده است.

حجت الاسلام «رضا حاجی زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت:  تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف از اولویت های ما است زیرا موضوع وقف با توجه به مسایل مختلف و زیر مجمومه های مختلف آن دارای گستردگی زیادی در تمام ابعاد است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه  استان همدان افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ وقف و معرفی ثمرات گرانبهای آن، اقدام به برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی هنری "وقف چشمه همیشه جاری" در رشته‌های مختلف کرده است که بخش چند رسانه ای آن به میزبانی استان همدان برگزار می شود.

 

وی اظهار داشت: هفتمین جشنواره فرهنگی و هنری "وقف چشمه همیشه جاری" در هشت بخش خوشنویسی، هنرهای تجسمی، متون ادبی، چندرسانه‌ای، عکس، آثار پژوهشی، خبر و رسانه و فضای مجازی برگزار می‌شود و دبیرخانه هر بخش با حضور متخصصان مرتبط با رشته‌های جشنواره در یک استان تشکیل شده است.

 

وی ادامه داد: هنرمندان و اندیشمندان برای حضور در «جشنواره سراسری وقف چشمه همیشه جاری» می‌توانند برای شرکت در این جشنواره و همچنین ارسال آثار خود به سایت www.vaghffestival.ir مراجعه کنند.  

 

گفتنی است، دبیرخانه بخش خبر و رسانه در خراسان جنوبی، دبیرخانه بخش خوشنویسی در قزوین، دبیرخانه بخش هنرهای تجسمی در کردستان، دبیرخانه بخش متون ادبی در هرمزگان، دبیرخانه بخش چندرسانه‌ای در همدان، دبیرخانه بخش عکس در کرمان، دبیرخانه بخش پژوهش در اصفهان و دبیرخانه بخش فضای مجازی در تهران تشکیل شده است.

کد خبر 1052055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha