​معلمین با تلفیق علم و عمل پیرو شهید مطهری باشند

حجت الاسلام نکونام به ۱۲ اردیبهشت و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری جلوه ای از آمیختگی علم و عمل بود که امروز معلمین ما باید پیرو این شخصیت بزرگ باشند و با تلفیق علم و عمل برای ارتقای جامعه بکوشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 10 اردیبهشت) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد قرائت شد، با اشاره به در پیش بودن شب های قدر و لزوم بهره گیری از این لحظات نورانی، گفت: خداوند این شب را بهتر از هزار شب دانسته که فرصت مغتنمی برای توبه و دعا به درگاه الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد درک امامت، ولایت و قرائت مدبرانه قرآن را از لوازم درک شب قدر دانست و افزود: در این شب نورانی باید خود را در محضر پروردگار قرار داده و خودیابی داشته باشیم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه متأسفانه با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا امکان برگزاری تجمعات بزرگ در شب های قدر نیست، اظهار کرد: می توان این مراسم معنوی را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جمع های محدود برگزار کرد تا از برکات این شب بی بهره نمانیم.

 

حجت الاسلام نکونام به 11 اردیبهشت ماه روز کار و کارگر اشاره و تصریح کرد: کارگران جهادگران عرصه اقتصادی هستند که با سعی و تلاش خود موجب رونق تولید در جامعه می شوند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه باید حق کارگران به درستی ادا شود، ادامه داد: متأسفانه درآمد این قشر از جامعه پایین است و با مشکلات فراوانی رو به رو هستند که باید عدالت برای کارگران رعایت شود.

 

امام جمعه شهرکرد به 12 اردیبهشت و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری جلوه ای از آمیختگی علم و عمل بود که امروز معلمین ما باید پیرو این شخصیت بزرگ باشند و با تلفیق علم و عمل برای ارتقای جامعه بکوشند.

 

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه شهید مطهری نقش آفرینی اسلام را برای جامعه تبیین کرد، اظهار داشت: دشمنان کوردل گمان می کردند با شهادت این شخصیت فرزانه می توانند جلوی انتشار افکار او را بگیرند اما کتب منتشر شده او افکار این شخصیت متفکر را در جامعه ترویج داد.

 

کد خبر 1052172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha