۳۴۰۰ هکتار فضای سبز در ارتفاعات جنوبی شهر ایجاد شده است

حیدری گفت: در ارتفاعات جنوبی شهر مشهد ۳۴۰۰ هکتار فضای سبز ایجاد شده و باغ زندگی و باغ خاطره نیز در این فضا با هدف ایجاد فرصت و زمینه برای استفاده عموم شهروندان از فضای سبز طبیعی کوه پارک و کاشت درخت به نام خود یا عزیزانشان ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد رضا حیدری» در مراسم کاشت درخت در باغ زندگی که با حضور جمعی از اعضای ادوار شوراهای شهر اول تا پنجم در باغ زندگی واقع در کوه پارک برگزار شد، گفت: تصمیم گرفته شد که به مناسبت روز ملی شوراها در باغ زندگی قسمتی برای کاشت درخت به نام اعضای شوراهای اول تا پنجم درنظرگفته شود تا درختی به نام اعضا پلاک وکاشته شود.

 

رئیس شورای شهر مشهد افزود: این فضا می‌تواند یادگاری برای شهر و یادآور زحمات و تلاش های همه نمایندگان منتخب مردم در دوره‌های مختلف شورای شهر مشهد باشد.

 

وی با بیان اینکه فضای در نظر گرفته شده امکان توسعه دارد، اظهارکرد: این حرکت قطعاً مستمر خواهد بود تا با حضور همه نمایندگان دوره های مختلف شورا این باغ تکامل یافته و به نمادی از نهاد مردمی و ارزشمند شورای شهر تبدیل شود.

 

حیدری تصریح کرد: در ارتفاعات جنوب شهر مشهد ۳۴۰۰ هکتار فضای سبز ایجاد شده و باغ زندگی و باغ خاطره نیز در این فضا با هدف ایجاد فرصت و زمینه برای استفاده عموم شهروندان از فضای سبز طبیعی کوه پارک و کاشت درخت به نام خود یا عزیزانشان ایجاد شد.

 

رئیس شورای شهر مشهد گفت: گسترش و توسعه فضای باغ زندگی و باغ خاطره می‌تواند دلیل و بهانه بسیار خوبی برای حضور شهروندان در عرصه فضای سبز و استفاده از طبیعت بکر و زیبا و هوای تمیز را فراهم کند، چرا که این فضا ارتباط جالب توجهی با وقایع و رویدادهای حیاتی شهروندان در زندگی مانند ازدواج و تولد فرزند و مناسبت‌های دیگر دارد.

کد خبر 1052336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha