ارتقای هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان یزد در بین هیات های ورزشی کشور

دشتی از کسب عنوان ششم هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد در بین هیات های ورزشی کشور خبر داد.

حسین دشتی، رئیس هیات ورشی نابینایان و کم بینایان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به رتبه بندی هیات های ورزشی کشور بر اساس شاخص های فدراسیون ورزشی نابینایان و کم بینایان گفت: بر اساس ارزیابی هایی که از فعالیت های سال 1399 انجام شد، هیات ورزشی استان یزد توانست رتبه ششم کشوری را در بین هیات های ورزشی کشور به خود اختصاص دهد.

وی افزود: این رتبه در حالی به استان اختصاص داده شده است که در سال 98 این هیات توانسته بود رتبه دهم کشور را به خود اختصاص دهد و هم اکنون نیز شاهد ارتقای رتبه استان به ششم کشوری هستیم.

رئیس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد ادامه داد: با توجه به مخاطبین خاص این هیات ورزشی، سعی داریم بیشترین ارتباط را با جامعه هدف خود داشته باشیم و از این طریق آنها را به انجام فعالیت های ورزشی و فرهنگی تشویق کنیم و به صورت عمومی و حرفه ای این هدف را دنبال کنیم.

دشتی همچنین با اشاره به مشکلات این قشر از جامعه بیان کرد: نابینایان و کم بینایان به عنوان بخشی از جامعه هستند که با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند و متاسفانه جامعه و مسئولان نیز کمتر به آنها توجه دارند اما ما سعی کرده ایم با برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی از این طریق این قشر را به جامعه معرفی کرده و توانایی های آنها را به اقشار مختلف مردم معرفی کنیم.

وی گفت: هدف ما این است که بیان کنیم اگرچه محدودیت داریم اما می توانیم با پشتکار و امید به درجات مختلف و عالی ورزشی و اجتماعی برسیم.

کد خبر 1052344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha