فارس رتبه دوم شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت را دارد

سهرابی گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر از استان فارس در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کرده اند و استان فارس در رتبه کشوری در رتبه دوم شرکت‌ کنندگان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (شنبه 11 اردییبهشت) با اشاره به تمدید مهلت شرکت در آزمون سراسری قرآن و عترت در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: مهلت شرکت در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت تا ساعت 19 امشب در استان فارس همزمان با سایر نقاط کشور تمدید شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: این آزمون  که همزمان به صورت مجازی در سراسر کشور برگزار می شود از ۸ اردیبهشت‌ تا کنون آغاز شده و برای هر یک از شرک‌کنندگان نیز نوبتی تعیین نشده و شرکت کنندگان می توانند در هر زمانی در این آزمون شرکت کنند.

وی اضافه کرد: بیش از ۱۲ هزار نفر از استان فارس در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت شرکت کرده اند که معادل 10 درصد شرکت کنندگان سراسر کشور است و استان فارس در رتبه کشوری در رتبه دوم شرکت ‌کنندگان قرار دارد.

سهرابی اعلام کرد: بیشترین شرکت ‌کنندگان این آزمون مربوط به موسسه فرهنگی ـ قرآنی «بیت ‌الاحزان» هستند و این آزمون در ۱۴ رشته مختلف و در زمینه‌های حفظ و مفاهیم قرآن و عترت برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این نخستین آزمونی سات که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت مجازی برگزار می کند و در آزمون آزمایشی آن نیز در هفته گذشته حدود ۳۵ هزار نفر از کل کشور شرکت کردند.

کد خبر 1052368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha