فعالیت روحانیون  در ایام کرونا و زلزله سی سخت  ارزشمند و قابل تحسین بود

آیت الله حسینی فعالیت روحانیون در قالب گروه های جهادی در ایام کرونا و زلزله سی سخت را ارزشمند و قابل تحسین دانست و گفت: باید بین طلاب انسجام، هم فکری و هم افزایی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (11 اردیبهشت ماه) در نشست هم اندیشی و تجلیل از گروه های جهادی طلاب و روحانیون استان کهگیلویه و بویراحمد که به صورت محدود برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نظام پیش رونده ای بوده و همه افکار ارزشمند پیش از انقلاب وارد صحنه شدند و برای پیروزی انفلاب اسلامی تلاش کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد روحانیون را در راس و پیش روی این حرکت انقلاب دانست و گفت: امروز دشمنان نظام به عظمت، قدرت، عزت و نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا اعتراف دارند و همه تلاش خود را برای جلوگیری از اینها بسیج کرده اند.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه باید شناخت کافی نسبت به عمق توطئه دشمنان بر علیه مردم، نظام و انقلاب داشته باشیم، ادامه داد: توطئه دشمنان در سوریه نابودی جهان اسلام بود که می خواستند توسط داعش این کار انجام شود.

 

آیت الله حسینی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط همه گروه های مردمی و جهادی به ویژه طلاب در زمینه بیماری کرونا و زلزله سی سخت، یادآور شد: با توجه به شرایط خاص استان در زمینه کرونا همه گروه ها، مسئولان و مردم به صحنه آمدند و در این راستا فعالیت های ارزشمندی انجام گرفت.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش روحانیون در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم از روحانیت توقع و انتظاراتی دارند و باید این قشر تلاش کرده و زحمت بکشند.

 

وی ابراز داشت: هرچند کار روحانیت تبلیغ و مدیریت فرهنگی جامعه است، ولی گاهی اوقات به جهت تشخیص و ضرورت باید روحانیون در دیگر عرصه ها در وسط میدان حاضر باشند.

 

آیت الله حسینی فعالیت روحانیون در قالب گروه های جهادی در ایام کرونا و زلزله سی سخت را ارزشمند و قابل تحسین دانست و اظهار کرد: باید بین طلاب انسجام، هم فکری و هم افزایی وجود داشته باشد که در مواقع بحران و نیاز با وحدت رویه و انسجام لازم در زمینه مسائل مختلف بتوان چاره اندیشی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر نظم و انسجام در برنامه های طلاب و روحانیون، گفت: در زلزله سی سخت و کرونا در سطح استان شاهد حضور تاثیرگذار روحانیون و همراهی با مردم بودیم.

کد خبر 1052562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha