احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام به زودی اجرایی می شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: احداث واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام به زودی اجرایی می شود.

«عبدالله بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در استان ایلام  برنامه ریزی برای احداث ۱۰۵۳۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی به انجام رسیده  و این در حالی است که ۱۶۵۱۵تقاضای ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان به ثبت رسیده که این موارد ثبت نام شده در حال پالایش شرایط هستند.

 

وی یادآور شد: پس از بررسی شرایط و پالایش متقاضیان، اشخاص واجد شرایط جهت تشکیل پرونده و واریز مبلغ سهم آوره معرفی می شوند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام افزود: تا کنون ۳۰۰۸ مورد از ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مواجد شرایط نهایی شناخته شده و از این تعداد ۱۷۵۲مورد مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز نموده اند.

 

بهادری به تعداد موارد حائز شرایط اولیه مسکن ملی اشاره کرد و افزود: تا کنون  ۳۵۶۷ مورد از ثبت نام شدگان این طرح نیز شرایط اولیه را دارا می باشند که در حال بررسی شرایط نهایی این اشخاص هستیم.

 

وی میزان زمین اختصاص یافته برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در حال حاضر ۱۵ هکتار عنوان کرد و گفت:  برنامه ریزی برای احداث ۵۶ پروژه در این طرح در استان از طریق کارگزاریهای مختلف تا کنون به انجام رسیده و در آینده نزدیک مراحل احداث این طرح ها اجرایی می شود.

 

مدیرکل راه وشهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد ظرفیت در نظر گرفته شده  استان بیش از تعداد اشخاص واجد شرایط خواهد بود، اما در صورتی که تعداد اشخاص واجد شرایط بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد این اداره کل قطعاً پی گیری افزایش تعداد واحدهای احداثی خواهد بود.

 

بهادری درخصوص بحث خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی با با تأکید بر اینکه خرید، فروش، واگذاری و انتقال به غیر مسکن ملی غیرقانونی است،  گفت: عواقب هرگونه اقدام در این زمینه برعهده شخص خاطی بوده و هیچ گونه وکالتی از مراجع ذیربط به نام خریدار صادر نخواهد.

کد خبر 1053131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha