ضرورت برنامه ریزی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی مدارس در جهرم

رزمجویی گفت: مسئولان مدارس بايد با بررسی آسيب های اجتماعی خاص هر مدرسه، نسبت به تشکيل جلسات آموزش همگانی و ارائه هشدارهای اجتماعی با همکاری و تعامل کارشناسان انتظامی اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «خسرو رزمجویی»، امروز (دوشنبه۱۳ اردیبهشت) در دیدار با مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم گفت: كاهش آسيب های اجتماعی در بين دانش آموزان يكی از اولويت های پليس است.

 

فرمانده انتظامی جهرم با اشاره به تعاملات خوب آموزش و پروش و نيروی انتظامی در این شهرستان افزود: مسئولان مدارس بايد با بررسی آسيب های اجتماعی خاص هر مدرسه، نسبت به تشکيل جلسات آموزش همگانی و ارائه هشدارهای اجتماعی با همکاری و تعامل کارشناسان انتظامی اقدام کنند.

 

وی نقش آموزش ‌و پرورش را در پیشگیری از آسيب‌های اجتماعی موثر دانست و اظهار کرد: اميدواريم با مشارکت و بهره گيری از تجربيات مشترک، زمينه ساز پيشگيری از وقوع مسائل اجتماعی و برقراری نظم و امنيت پايدار در سطح شهرستان باشيم.

 

اين مقام انتظامی تصريح کرد: اگر تعامل و همكاری ميان پليس و آموزش و پرورش در زمينه آموزش و آگاه سازی دانش آموزان و خانواده‌ها وجود نداشته باشد، جامعه دانش‌آموزی دچار مشكل شده و از طرفی كار پليس سخت تر می شود.

 

«مهدی نيک فر»، مدیر آموزش و پرورش جهرم نیز در این دیدار با قدردانی از زحمات سبزپوشان نيروی انتظامی كه به صورت شبانه روزی درحال انجام ماموريت و برقراری نظم و امنيت برای شهروندان هستند، تعامل آموزش و پرورش با پليس را مثبت ارزيابی كرد و گفت: قبل از شیوع بيماری كرونا آموزش و پرورش از ظرفيت های پليس در بحث پيشگيری از آسيب ها به نحو مطلوب با دعوت از كارشناسان انتظامی بهره لازم را می برد که در كاهش آسيب های اجتماعی در جامعه موثر بود.

کد خبر 1053283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha