کاندیداهای شورای ۹۱۲ روستا در خراسان جنوبی به حدنصاب رسید

خوش خبر گفت: کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در ۳۱ شهر و ۹۱۲ روستای خراسان جنوبی به حد نصاب رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» امروز (۱۵ اردیبهشت) در شورای اداری استان با اشاره به اینکه انتخابات طلایی ترین فرصت برای نظام های دموکراتیک است، اظهار کرد: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت از ارکان انتخابات است که عینیت بخشیدن به آن بدون همراهی و هم افزایی محقق نمی شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به جایگاه ویژه مشارکت مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: نگاه‌های خارج از مرزها به مشارکت مردم معطوف شده و به دنبال دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات هستند.

 

وی ادامه داد: دستگاه ها و ادارات، نخبگان و روحانیت باید از همه ظرفیت ها و توان خود در جهت تبیین اهمیت انتخابات و مقوله مشارکت حداکثری مردم بهره برداری کنند.

 

خوش خبر با تأکید بر لزوم پاسخ‌گویی به مطالبات قانونی مردم، عنوان کرد: پاسخ‌گویی به موقع مطالبات مردم با توجه به ظرفیت‌های دستگاه‌ها، می‌تواند امیدواری ایجاد کند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی انسجام بین مدیران استان را خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: به عنوان خدمتگزار مردم نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم.

 

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات تمکین از قانون و رعایت اصل بی‌طرفی در اولویت قرار دارد، گفت: کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در ۳۱ شهر و ۹۱۲ روستای خراسان جنوبی به حد نصاب رسیده است.

 

به گفته وی در دوره پنجم تعداد کاندیداها در ۲۵ روستای خراسان جنوبی به حدنصاب نرسیده بود اما در این دوره با کاهش در  ۶ روستا به حدنصاب نرسیده است.

 

«محمد حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه از تغییر ساعت کاری ادارات استان از ابتدای خرداد ماه خبر داد و گفت: تغییر ساعت کاری در راستای ضرورت صرفه‌جویی در مصرف برق در ادارات استان تا پایان شهریور ماه اعمال می‌شود. 

 

وی در ادامه افزود: بر این اساس، ساعت کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۶ صبح تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه تعیین شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر ساعت کاری صرفا به جهت پاسخگویی به مراجعان، میزهای خدمت در ورودی ادارات تا ساعت ۱۴ فعال می‌شوند.

 

 

کد خبر 1053837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha