معلمان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند

صابر با بیان اینکه معلمان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند، گفت: توسعه جامعه به حفظ جایگاه و منزلت معلمان بستگی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عباس صابر» امروز(چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت) در مراسم تجلیل از معلمان و مفاخر فرهنگی این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: اگر امروز در حوزه‌ های مختلف آموزش و پرورش شهرستان آستارا توفیقاتی حاصل ‌شده این را مدیون معلمان هستیم.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه معلمان سرمایه های اجتماعی جامعه هستند، گفت: توسعه جامعه به حفظ جایگاه و منزلت معلمان بستگی دارد.

 

صابر با اشاره به معلمان از طریق فضای مجازی تجربه جدیدی در آموزش و پرورش کسب کردند، تصریح کرد: روش مجازی به مراتب از روش حضوری سخت تر و حساس تر است.

 

«سید سجاد موسوی» نیز در این آیین،اظهارکرد: با وجود کمبود زیرساخت های آموزش مجازی، ۹۵ درصد آموزش ها به دانش آموزان از این طریق انجام می شود و این با تلاش معلمان زحمتکش و مجموعه آموزش و پروزش محقق شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹؛ ۳۵ نفر از فرهنگیان آستارا بازنشسته و ۳۰ بازنشسته نیز به دلایل مختلف فوت کرده اند، خاطرنشان کرد: نیروهای جدید از طریق آزمون استخدامی و نهضت سوادآموزی جذب خواهند شد.

 

گفتنی است، تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی، معلمان منتخب آموزشگاه ها، مفاخر فرهنگی آموزش و پرورش و مدیران مدارس مشارکت کننده با ستاد مقابله با کرونا از بخش های دیگر این آیین در بندر مرزی آستارا بود.

 

کد خبر 1053909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha