توزیع بسته های فرهنگی توسط کانون درب منزل اهالی در ماه رمضان

رحیمی از تهیه بسته های فرهنگی و توزیع درب منزل اهالی محال توسط کانون فرهنگی شهید رحمیی در ماه مبارک رمضان خبر داد.

«فاطمه رحیمی» ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) از تهیه بسته ها و بن معیشتی برای نیازمندان خبر داد و  به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: 70 بن خرید کالا به عنوان بسته معیشتی توسط کانون و خیرین و نیکوکاران تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی، مسجد امام حسن مجتبی(ع) خمین با اشاره به اینکه هر بسته معیشتی به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان بوده است، افزود: بسته های معیشتی به صورت بن های خرید در اختیار نیازمندان قرار گرفت تا هر خانواده بنا به نیاز خود خرید کند.

 

وی همچنین از تهیه بسته فرهنگی نیز خبر داد و افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه های ما به صورت مجازی برگزار شد امام برنامه های فرهنگی هیچ گاه تعطیل نشد و اعضای کانون با حضور و مشارکت در فضای مجازی از برنامه های فرهنگی بهره مند شدند.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رحیمی مسجد امام حسن مجتبی(ع) خمین، ادامه داد: در این ایام که با شیوع کرونا مساجد تعطیل بوده ما برنامه هایی همچون جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و ایام شهادت حضرت علی(ع) را به تهیه بسته های فرهنگی پرداخته و آنها را درب منزل اهالی محل توزیع کردیم.

 

رحیمی بسته های فرهنگی را شامل تمثال سردار سلیمانی، دل نوشته در رابطه با میلاد امام حسن(ع) و اهمیت شب های قدر و شهادت حضرت علی(ع) و کارت تبریک ایام میلاد کریم اهل بیت (ع) دانست و بیان کرد: اعضای کانون با حضور درب منزل اهالی به توزیع این بسته ها پرداختند.

 

وی همچنین از برنامه های فرهنگی کانون نیز خبر داد و گفت: جزء خوانی قرآن کریم، ختم قرآن، برگزاری مراسم شب های احیاء و برگزاری مسابقات مختلف با بهره گیری از فضای مجازی از جمله برنامه های این ایام بوده است.

کد خبر 1054175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha